Fagbokforlaget

Brand 2.0 - Brettbok

Digital
Brand 2.0 - Brettbok
Brand 2.0 - Brettbok
Digital
Fritatt mva.
Brand 2.0 - Brettbok
1 skoleår
Brand 2.0 er en nyskrevet lærebok for videregående skole for programfaget markedsføring og ledelse 2 i studieforberedende utdanningsprogram. Boka er basert på kompetansemålene i læreplan gjeldende fra august 2021. Læreverket består av læreboka Brand 1.0, Brand 2.0 og en nettressurs som er del av den tverrfaglige Økonomiportalen. Ressursene legger vekt på en praktisk tilnærming til faget og har en omfattende begrepsbase. Boka har et visuelt uttrykk med figurer som støtter teksten gjennom å illustrere teorien, og legger vekt på å illustrere et framtidsperspektiv for markedsføringsfaget. Etter hvert kapittel er det varierte oppgaver og verktøy.
Vis hele omtalen Vis mindre
  • ISBN/varenr. 9788211032218
  • Språk
  • Utgitt
  • Forlag/leverandør Fagbokforlaget
  • Medvirkende (forf.)
  • Klassetrinn
  • Fag Økonomi (Økonomi)
  • Fagområde
  • Læreplan
  • WCAG-nivå
  • Operativsystem
  • Produktlinker

    Brettboka

  • Lisensstatus
  • Lisenstype
  • Lisensvarighet 1 skoleår
  • Lisensbegrensning
  • Lisensbetingelser