Avvik og merknad

opplæringslovens § 2-8 og enkeltvedtakordningen i rundskriv Udir-tilskot-10-2005 - intensjoner og konsekvenser, Oslo-prosjektet: t
Avvik og merknad : opplæringslovens § 2-8 og enkeltvedtakordningen i rundskriv Udir-tilskot-10-2005 - intensjoner og konsekvenser : Oslo-prosjektet: t
Avvik og merknad : opplæringslovens § 2-8 og enkeltvedtakordningen i rundskriv Udir-tilskot-10-2005 - intensjoner og konsekvenser : Oslo-prosjektet: t
Bokmål • Heftet
Fritatt mva.
Avvik og merknad
opplæringslovens § 2-8 og enkeltvedtakordningen i rundskriv Udir-tilskot-10-2005 - intensjoner og konsekvenser, Oslo-prosjektet: t
Bestillingsklar

Produktinformasjon

  • ISBN/varenr.: 9788275181440
  • Læremiddelform:
  • Språk: Bokmål
  • Klassetrinn:
  • Innbinding: Heftet
  • Fag:
  • Utgitt:
  • Læreplan:
  • Utgave: 1
  • Medvirkende:
  • Forlag/leverandør: Oplandske bokforlag
  • Antall sider: 75
  • Bokgruppe: 2.2.5
  • Vekt: 0.000000
Vis all produktinformasjon Vis mindre
Forfatteren prøver å kartlegge eksisterende føringer og praksis når det gjelder opplæring av språklige minoriteter. Han legger hovedvekt på formelle retningslinjer, ressurstildeling, kartleggings- og enkeltvedtaksprosedyrer som er etablert i forlengelsen av opplæringsloven av §2-8 Udir-tilskot-10-2005. Han identifiserer mange problematiske sider ved dagens ordning, og han mener at dagens ordning må endres for å skape en mer hensiktsmessig og pedagogisk holdbar praksis. Med litteraturliste.
Vis hele omtalen Vis mindre