Retur og reklamasjon
Vi er fleksible med tanke på retur og reklamasjon, og ønsker alltid å legge til rette for at dette skal være så enkelt som mulig for våre kunder. I begge tilfeller melder du fra til vår kundeservice, som vil håndtere saken så raskt som mulig. Du skal aldri sende retur til oss uten å melde fra i forkant. Fraktkostnader for retur av feilbestillinger vil belastes skolen, retur av reklamasjoner og digitale læremidler er kostnadsfritt.
Bruk kontaktskjema til høyre på denne siden for å melde inn en sak. Husk å legge inn korrekt sakskategori, og ordrenummer fra din ordrebekreftelse.
Retur
Dersom du ved en feil har bestilt noe du ikke skal ha, for mange bøker eller angrer kjøpet, vil vi alltid legge til rette for at dette skal løse seg. Retur må meldes til oss innen fjorten dager etter at varen er mottatt. Ved retur av slike feilbestillinger, vil vi belaste skolen for fraktkostnader.