Pendel er tilpasset skolens system
Vi i BS Undervisning har jobbet tett på skolene i Norge i mange år, og vi har alltid vært opptatt av å tilpasse våre løsninger etter deres behov. Når vi nå har utviklet Pendel har vi derfor tatt høyde for at våre kunder har ulike bestillingsløsninger, og tilpasset oss etter dette. Nedenfor forklarer vi enkelt hvordan du får tilgang, og hva som gjøres tilgjengelig, basert på hvilken løsning din skole har.
For nettbutikk-kunder
Som nettbutikk-kunde hos BS Undervisning, vil du få full utnyttelse av Pendel fra dag en. I god tid før lansering vil du motta en mail fra oss med et nytt brukernavn og passord. Du må logge inn med dette én gang, før du eventuelt benytter Feide-brukeren din. Når du er logget inn kan du handle som normalt, og du får i tillegg tilgang til alle øvrige funksjoner. (Link)
For "punchout"-kunder
Som «punchout»-kunde vil du nå møte Pendel Nettbutikk når du logger deg inn via kommunens eller fylkeskommunens innkjøpssystem. Alt av innkjøp må som før gjøres via deres vanlige innkjøpssystem, ettersom det er dette som ligger til grunn for avtalen. For å få tilgang til alle de øvrige funksjonene i Pendel, kan du logge inn med din Feide-bruker på pendel.no. På pendel.no vil du blant annet få oversikt over lisensene skolen din har kjøpt inn, budsjetter og rapporter, samt direkte tilgang til vår kundeservice. Les mer om Pendels funksjoner her. (Link)
For katalog-kunder
Som katalog-kunde må alt innkjøp fortsatt foretas gjennom kommunens eller fylkeskommunens katalog i e-handel. Dette fordi det er det som ligger til grunn for avtalen. For å få tilgang til alle de øvrige funksjonene (Link) i Pendel, kan du logge inn med din Feide-bruker på pendel.no. På pendel.no vil du blant annet få oversikt over lisensene skolen din har kjøpt inn, budsjetter og rapporter, samt direkte tilgang til vår kundeservice.