Pendel for leverandører


Vi har utviklet Pendel også til våre leverandører, og laget det vi kaller for Pendel vareeierportal. Vi har tatt med oss alle produktene som ligger i vår gamle nettbutikk slik at du som leverandør kan logge inn og få tilgang til disse i Pendel vareeierportal. I vareeierportalen kan du som leverandør logge inn og registrere produkter slik at de blir tilgjengelig i Pendels nettbutikk. Du kan legge til nye produkter eller berike produktkort for eksisterende produkter som allerede ligger i Pendel. I vareeierportalen kan du enkelt tilpasse produktets data og innhold som blant annet omtale, produktbanner, bilder og video, prising m.m. På denne måten kan Pendel bli et flott utstillingsvindu for deres produkter, slik at kunden kan få god forståelse og et godt inntrykk av produktene dere leverer.

Nedenfor forklarer vi hvordan du som leverandør kan komme i gang med registrering av produkter i Pendels vareeierportal.
 

Registrering som ny leverandør

Hvis du ikke er registrert som leverandør hos oss og ønsker at produktene deres skal bli tilgjengelig i Pendel, kan du kontakte oss på pendel@bsu.no. Dersom du allerede er registrert som leverandør hos oss, vil produktene deres være tilgjengelig i nettbutikken vår og du vil kunne logge deg inn med brukernavn og passord. 

Hvordan logger jeg inn? 

Hvis du allerede har produkter som ligger i vårt sortiment og ønsker å vedlikeholde og endre produktinformasjon, kan du gjøre det i Pendels vareeierportal. For å få tilgang må du ha et brukernavn og passord. Dette kan du få tilsendt fra oss ved å sende en e-post til pendel@bsu.no. Når du har mottatt innloggingsinformasjon fra oss går du til www.pendel.no og logger deg inn med ditt brukernavn.

Jeg har logget inn, hva nå?

Når du har logget deg inn i Pendels vareeierportal møter du et dashbord som er din startside. Dashbordet består av ulike moduler som gir oversikt over hva du har tilgang til. Herfra kan du navigere deg videre til det du ønsker å gjøre. Ønsker du en detaljert oversikt eller en gjennomgang av hva du får tilgang til, kan du ta kontakt med oss på pendel@bsu.no.

Hvor administrerer jeg produktene våre?

I Pendels vareeierportal får du tilgang til å administrere produktene dine som ligger i Pendels nettbutikk. For å gjøre endringer eller legge til nye produkter går du til modulen «produkter». Her ligger en oversikt over de produktene som allerede ligger i Pendels nettbutikk, og du kan legge til nye. Hvis du ønsker å endre et produkt som allerede ligger i nettbutikken kan du enkelt gjøre det ved å trykke på ønsket produkt i oversikten. Hvilke endringer du kan gjøre avhenger av om produktdataen er hentet fra et annet system (f.eks deres eget), eller om dere har opprettet produktet direkte i Pendel. 

Kan mine kollegaer også få tilgang til å endre våre produkter i Pendel nettbutikk?

Selvfølgelig. Hvis det er flere hos dere som ønsker seg innlogging kan du enkelt opprette nye brukere under modulen «Brukere og rettigheter» i Pendels vareeierportal. For å opprette ny bruker går du til «opprett ny bruker» og legger inn opplysningene for den du skal opprette tilgang til. Når det er gjort vil din kollega få en mail med innloggingsinformasjon. 

Min konto

Under «min konto» kan du oppdatere og se kontoinformasjon. BS Undervisning genererer ut et standard banner for leverandørene, og dersom dere vil ha et eget banner med logo eller leverandørnavn kan dere endre det under min konto.

 

Har du noen spørsmål eller ønsker en gjennomgang av Pendels vareeierportal, kan du kontakte oss på pendel@bsu.no